۱۳۹۷ يکشنبه ۲۵ آذر
شرح وظايف واحد

شرح وظايف:

دريافت نامه هاي اداري از كليه ارگانها

ثبت تاريخ و شماره جهت مكاتبات اداري و پرينت آنها

تفكيك نامه هاي وارده و ارسال آن به واحد هاي مورد نظر

ثبت نامه هاي ارسالي، تهيه كپي مورد نياز از نامه ها و تفكيك و پيگيري آنها و ذكر آدرس بر روي پاكت نامه

استفاده از اتوماسيون اداري جهت نامه هاي وارده و پيگيري مربوطه

پاسخگويي به ارباب رجوع و پيگيري نامه هاي ارسالي و اتوماسيوني از طريق تلفني و يا حضوري

تحويل نامه هاي ارسالي به مراكز پس از تفكيك و كپي آنها به همراه پيوستها ي مورد نظر

ارجاع نامه هاي ارسالي اتوماسيوني با ثبت شماره

تاریخ به روز رسانی:
1397/07/07
تعداد بازدید:
17
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
 
آدرس پست الکترونیکی شما
   
توضیحات
 
تغییر کد امنیتی
کد امنیت
 
Powered by DorsaPortal